onsdag den 5. oktober 2011

Uheldige mig

Så fik jeg endelig tid til en opdatering. Der er ikke så meget at sige. Idag har jeg været super duper uheldig. Det længe siden jeg sidst har oplevet så meget uheld på én dag. For det første hænger alle mine lektier mig langt ud af halsen, vi har mere eller mindre projekter for i hvert enkelt fag. Hvem siger at 2.g er det sværeste? Det passer i hvert fald IKKE! Dette er jo blot den "søde" begyndelse. Student udsigten ser pludselig mørk og uopnåelig ud. Bliver jeg dog nogensinde student..
Udover det, så blev jeg idag kåret som den dårligste skuespille i en panel debat i engelsk. Fedt. Ikke nok med det, så blev jeg da også lige stukket af en bi på vej hjem fra skole. Av!
Hvad mere kan gå galt. Jo - en gigantisk afsætningsopgave til i aften kl. 23 - begyndt? Nej..
Sidder og ser fjernsyn med opgaven åben og håber på at den har lavet sig selv alle de gange jeg kigger helt fortabt på den. Hvad skal der dog blive af mig.
Imorgen kan kun blive bedre!

4 kommentarer:

  1. KOM SÅ IGANG! eller: kom herheeeeen <3

    SvarSlet
  2. hvis jeg havde pengene ville jeg mussi!

    SvarSlet
  3. giv den gas og få 3.g overstået! Det er et helvede! :p

    SvarSlet
  4. Du er da bare så pissehamrende motiverende Maj! :p

    SvarSlet