lørdag den 5. november 2011

dejlig aften

så får i lige en til opdatering som Maj har spurgt efter ;)
altså.. der er ikke rigtig sket det helt store udover at jeg har fået nogenlunde styr på SRP, har lånt ca. 15 bøger så nu kan læsekrigen begynde! ja, så var jeg syg i en uge, da min lilleput smittede mig med influenza, her smittede jeg min mor hvorefter hun smittede min morfar. vi er alle raske og ovenpå nu skal jeg lige hilse at sige, og anna, fantastisk opskrift på at blive rask, vil helt klart prøve den metode af næste gang :)

her til aften havde jeg besøg af mine to yndlingspiger Ida og Marie som jeg ikke har set i sååååååå mange måneder, det er frygteligt at der kan gå så lang tid før man endelig får taget sig sammen til at aftale en dag også specielt lige med dem, heldigvis aftalte vi at vi at fra nu af skulle vi blive bedre til de aftaler der <3 :) men sådan er hverdagen jo, alle har travlt og der er mange til at tænke på. lige et par billeder fra aftenen og vores lækre hjemmelavede aftensmad bestående af lækker ovnbagt kylling med et delikat pastasalat, hold op hvor det smagte! 

med det sagt så er der faktisk ikke sket så meget ud over dette siden sidste indslag. lover at jeg nok skal være bedre til disse opdateringer. og lige til sidst men ikke mindst, så fik jeg da også lige langt om længe købt drømme telefonen, nemlig en samsung galaxy s2 og ja, det er den der har taget disse billeder ;)

skønne og fantastiske ida

fjollede og elskede Marie


den lækre mad

min lille ballademager Elina Josephine <3
kæmpe kram herfra :*

2 kommentarer:

  1. HVOR ER ELINA BLEVET STOOOOR :'( jeg græder indeni, savner jer SÅÅÅÅ meget!
    og virkelig, prøv det næste gang! jeg havde ikke influenza, men feber, hals, snot, hovedpine. seriøst - jeg er helt rask idag. det var et vidundermiddel!! :D

    SvarSlet
  2. OMG jeg er fuldstændig enig med Anna!
    Elina er jo vokset utrolig meget! OMG jeg tør da slet ikke se hvor stor hun er blevet når jeg kommer hjem! :O ¨
    Skønt med en opdatering! uanset om du synes, at der ikke er sket så meget eller ej, så er altid et eller andet at skrive om! ;D

    SvarSlet