fredag den 18. november 2011

ti, ni, otte syv...

Weekenden er lige rundt om hjørnet, nu er det kun et spørgsmål om timer til at vi kan tage vores tasker på ryggen, og forlade skolen og gå på weekend. Jeg glæder mig SÅ meget. Dels fordi min mor har hentet lillemusen og venter derhjemme, så skal vi hygge os, og imorgen er jo dagen vi skal fæææææste til langt ud på natten. Stev har lovet at være min date imorgen og ja.. det indebærer jo sådan set at hun er min resten af aften, muhahahah! 
Shoppede lidt for meget igår, men købte bl.a. en lækker bog om flot makeup og håropsætning mm. så hun skal være min forsøgskanin imorgen når hun kommer (det ved hun bare ikke endnu!) - men skal da også hjem og høre mutti om hun vil lægge sit fine ansigt til at jeg kan øve mig lidt! Øvelse gør jo mester ikke?! :)
Lige nu sidder vi og har engelsk, vi skal ud i et grupperum og snakke med læren om en tekst vi har læst. Jeg har været ude, så nu skal resten af timen gå med at spille tetris, jeg er blevet uhyggeligt afhængigt af det. Det virkelig slemt, og det gør det bestemt ikke bedre når min kære cecilie der sidder ved siden af mig er bedre end mig, så stopper jeg ikke før jeg er bedre end hende. 
Anyway, hav en fantastisk weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar