mandag den 14. november 2011

Ugen der gik

Sidste uge var en cocktail af både positive og negative ting. Havde mega mange afleveringer for, stres, stres, stres! Dem er jeg heldigvis i bund med nu, så nu kan jeg langt om længe begynde at læse i alle mine bøger indtil SRP begynder. Var det virkelig alt negativt? haha, ja mit liv er hårdt var. (Du valgte selv gymnasiet tøs!) Ej, det passer ikke, Elina har fået en form for udslæt/eksem, så jeg håber virkelig ikke at det er børneeksem, så jeg skal have tjekket det hos lægen :( Men det var vist også det eneste.


De postive ting var at jeg for det første tilbragte en hel shoppedag med min dejlige stever, hvor vi fik købt lidt toppe, vanter, hue, en taske til mig også selvfølgelig gaven til den skønne fenger - så håber vi hun bliver glad for den! Udover det så tog Elina og jeg til min barndomsby, hvor vi hyggede os der nogle dage med familien. 
Lørdag holdt Kristina en lækker brunch for os piger, det var kanont at se pigerne igen, men finder virkelig ud af hvor meget der faktisk sker når der går så lang tid imellem besøgene. Samtalerne kørte derudaf og vi alle havde noget på hjertet at dele med de andre, vaske-ægte-nonstop-tøsesnak, GOD I LOVE IT! Har tænkt meget over at invitere pigerne til julefrokost, så må vi jo se om det bliver til noget - det skal det!
Søndag tilbragte Elina og jeg med min veninde og hendes søn fra mødregruppen, det var så dejligt og vi fik gået en lang tur med de små og var ude at spise sandwich, hvor vi kom til at gå fra regningen i en forglemmelse. Så vi fes tilbage da vi kom i tanke om det, og betalte i al pinlighed, da en kæmpe gruppe mennesker sad og ventede på deres mad. UUUUUPS! Men sjovt! 


Vil forresten gerne sige et forsinket tillykke til min kære veninde Maj, som havde fødselsdag i søndags. Jeg håber du blev glad for videoen vi lavede til dig! Også må du snart komme hjem så vi kan fejre dig ordentligt! Og forresten 1000 tak for julekortet, haha, jeg er helt i julestemning nu! 


Jeg har ikke så meget mere at fortælle jer om mere, det var min uge der gik. Nu vil jeg tage mig et dejligt varmt bad, på med nattøjet, også hen i sofaen og komme i gang med SRP-læsning! Der er ingen vej udenom. 


Kæææææææææmpe kram til jer ude i verden <33333

1 kommentar:

  1. Dejlig uge!! :D
    Dog ikke mht. de negative ting, jeg håber virkelig at Elina får det bedre og gerne meget snart! Men jeg er sikker på at du tager dig godt af hende! :D

    Jeg glæder mig også til at komme hjem og høre hvor meget snak jeg er bagud med :p

    Mange tak! <3 og velbekommen med julekortet, jeg er glad for at det kunne bringe noget julestemning med sig! ;D

    Vi ses jo snart - to måneder og fem dage ;)

    SvarSlet